A Havast választotta a Sziget
- Nyomtatás
- 24 Jan 2018
- Programajánló
A Havas Media nyerte el a Sziget Kulturális Szervező Irodához tartozó Sziget, Telekom Volt és Balaton Sound Fesztiválok kommunikációját. Ehhez a közösségi média kampányokon túl kereső és programmatic kampányok futnak hazánkon kívül Nagy-Britanniában, Németországban, Svájcban, Ausztriában, Franciaországban, Olaszországban, Hollandiában és Belgiumban, illetve alkalmanként további országokban is.
Az ügynökség kiválasztásánál fontos szempont volt az erős nemzetközi háttér, valamint a kimagasló digitális kompetencia. A Havas Media egy olyan stratégiát tett le az asztalra, amely alkalmas a nemzetközi kommunikációs és értékesítési céljaink elérésének segítésében – nyilatkozta Kádár Tamás a Sziget Zrt. ügyvezető igazgatója. A feladatokat az ügynökség a nemzetközileg már működő Havas Village koncepció keretein belül a Havas Budapesttel szoros együttműködésben látja el.
Az ügynökség kiválasztásánál fontos szempont volt az erős nemzetközi háttér, valamint a kimagasló digitális kompetencia. A Havas Media egy olyan stratégiát tett le az asztalra, amely alkalmas a nemzetközi kommunikációs és értékesítési céljaink elérésének segítésében – nyilatkozta Kádár Tamás a Sziget Zrt. ügyvezető igazgatója. A feladatokat az ügynökség a nemzetközileg már működő Havas Village koncepció keretein belül a Havas Budapesttel szoros együttműködésben látja el.
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Értékelés