Sopron On-line
Navigáció
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
Keress minket facebookon
sopronfest

balaton sound

efott

művészetek völgye

sziget

tábor fesztivál

strand fesztivál

MTI

A HARLEY-DAVIDSON FELTURBÓZZA STRATÉGIÁJÁT EGY ÚJ VILÁGMÉRETŰ MOTOROS-GENERÁCIÓ LÉTREHOZÁSÁRA
A HARLEY-DAVIDSON FELTURBÓZZA STRATÉGIÁJÁT EGY ÚJ VILÁGMÉRETŰ MOTOROS-GENERÁCIÓ LÉTREHOZÁSÁRAA Harley-Davidson ismertette „A Harley-Davidson új utakat hódít meg” elnevezésű, 2022-ig terjedő növekedési tervét, melynek célja, hogy még többen tapasztalják meg azt az életörömöt, amelyet csak egy motor nyergében ülve érezhetnek. Jelenlegi hűséges motorosaink mellett a két keréken guruló szabadság következő nagy forradalmát fogjuk levezényelni, hogy olyan jövőbeli motorosokat szólítsunk meg, akiket eddig még nem érintett meg a motorozás okozta adrenalin-bomba” - mondta Matt Levaticha Harley-Davidson, Inc. elnök-vezérigazgatója.

A terv egy átfogó, fentről lefelé haladó, a vásárlókat központba állító felmérés eredménye, az alábbi részeket foglalja magába: új termékek, szélesebb körű hozzáférés a vásárlók számára, erősebb márkakereskedők. Új termékek A Harley-Davidson, élve a piacvezető dizájnja és erőteljes gyártási kapacitása nyújtotta előnyökkel, motorkerékpárok teljes skáláját kívánja kínálni a legnagyobb és leggyorsabban növekvő szegmensekben, árkategóriák egész skáláját lefedő teljes motorkerékpár-portfolióval, erőteljes motorblokkokkal, hengerűrtartalmakkal, motorozási stílusokkal és nemzetközi piacokkal.

Céljaink:

• A vállalat a nehézsúlyú motorkerékpárok piacán megszerzett vezető szerepét tovább bővítjük, folyamatosan fejlesztve a legkorszerűbb, technológiailag fejlett Touring és Cruiser motorkerékpárokat.
• Bemutatjuk az új moduláris 500–1250 köbcentis motorkerékpárok középsúlyú platformját, amely 3 különböző kategóriát és 4-féle hengerűrtartalmat ölel át.Első modelljei az Adventure Touring modell, a Harley-Davidson™ Pan America™ 1250, ez a 1250 cm3-es Custom modell, valamint a 975 cm3-s Streetfighter modell.
• Kifejlesztünk egy még kényelmesebben kezelhető, kis hengerűrtartalmú (250–500 cm3) motorkerékpárt az ázsiai fejlődő piacok számára egy ázsiai gyártóval kötött, tervezett stratégiai szövetség keretében.
• Vezető szerepet töltünk be az elektromos motorkerékpárok piacán azáltal, hogy 2019-ben forgalomba hozzuk a Harley-Davidson első elektromos motorkerékpárját, a LiveWire™-t. A LiveWire-t 2022-ig további modellek követik, amelyek a portfoliót könnyebb, kisebb és még könnyebben hozzáférhető termékopciókkal egészítik ki, így kínálva fel az új motorosok számára a motorozás új módjait.

Szélesebb körű hozzáférés
A Harley-Davidson fejleszteni fogja piaci értékesítési koncepcióit, hogy a ma vásárlóihoz az alábbi módokon jusson el:
• Nagy elkötelezettségű ügyfélélmény megteremtésével valamennyi kiskereskedelmi csatornán keresztül
• Stratégiai szövetségeket kötünk a vezető globális e-kereskedelmi szolgáltatókkal, lehetővé téve ezáltal, hogy több millió új vásárló kerüljön kapcsolatba a Harley-Davidsonnal.
• Új kiskereskedelmi formák, például világszerte kisméretű városi kirakatok révén tesszük láthatóvá márkánkat a városi lakosság számára. Ezenkívül ruházati értékesítésünket is bővíteni kívánjuk.

Erősebb márkakereskedők
A vállalat egy eredményességmérési rendszert hoz létre, hogy jelentős mértékben meg tudja növelni a márkakereskedői hálózat és a vásárlói élmények erejét. „A Harley-Davidson azért számít legendás márkának, mert mindig mozgásban vagyunk”, mondja Levatich. „Jelenlegi tervünk újraértelmezi márkánk határait – vásárlóinkkal olyan módon fogunk kapcsolatba lépni, amely megerősít mindent, amiért márkaként és vállalatként kiállunk, és már alig várjuk, hogy magasabb sebességbe válthassunk.”


Még nem küldtek hozzászólást
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Értékelés
Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be.

Még nem értékelték